Reijo Kulvi

Minu lugu

Minu nimi on Reijo Külvi. Pooleldi juhuse tahtel hakkasin ma tegema konsultandi tööd ja tänu sellele olen avastanud, kui kehvades tingimustes peavad inimesed töötama.

Ma ei süüdista siin kedagi. Kõik teevad nii hästi, kui oskavad, aga probleem ongi see, et väga hästi ei osata. Ma olen harva kuulnud lugusid headest juhtidest. See ei tähenda, et nad on halvad inimesed. Nad lihtsalt ei oska paremini. Suur kummardus nende ees, kellest räägitakse häid lugusid!

Nende kehvade tingimuste all ma ei mõtle tööohutust. Ma räägin hoolivusest, üksteistega arvestamisest, toeks olemisest ja rõõmu pakkuvast tööst. Mina usun, et see kõik on võimalik ja ei ole üldse nii raske, kui arvatakse.

Selleks hetkeks, kui ma avastasin teema töökultuur, olin ma ise töömehe elu elanud umbes 9 aastat. Minu arusaam tööst oli, et see ei pea ega saagi meeldiv olla, aga tuleb ära teha. Sellise suhtumisega polnud ma mitte kunagi hea töötaja. Proovisin pidevalt teha nii vähe, kui saab, ja põhirõhk oli sellel, kuidas head muljet jätta. Kodus või sõpradega koos olles vingusin ma erinevate tööalaste teemade üle.

Teekonna algus

2017. aastal alustasin oma esimese ettevõttega, kus mul olid töötajad. Sel hetkel mu maailm muutus. Avastasin ennast olukorrast, kus mina olin see, kelle tegevus mõjutas teiste inimeste rahulolu ja nende rahulolu mõjutas minu edu. Väga kiiresti sain aru, et õnnelikud töötajad võrdub õnnelik juht. Põhimõte, millesse ma usun, on, et kui enda inimeste eest hoolitseda, siis nad vastavad sulle samaga.

Miks abinõu.ee?

Minu praeguse teekonna jätkuks olen loonud selle keskkonna, kus ma annan edasi oma teadmisi inimeste juhtimise teemal. Kogu selle ettevõtmise eesmärk on, et rohkem inimesi hakkaks oma tööst rõõmu tundma ja sellest võidaks ka juhid.

Kui te olete mis tahes juht – meeskonnajuht asutuses, treener, kapten mõnes võistkonnas, klassijuhataja, lapsevanem vms, siis ma arvan, et sellelt lehelt saate te kasulikke teadmisi

Abinõu
Reijo Külvi

Meeskonna juhtimine

Meeskonna juhtimine võib kohati olla väga keeruline ja minu arvates on see väga alahinnatud oskus. Ma olen selle probleemi leevandamiseks teinud videokoolituse “Õpi hoolitsema meeskondade eest.” See koolitus aitab lahti mõtestada, millest tekivad meeskonnatöös probleemid ja mis tagajärjed võivad olla mingitel tegevustel või tegemat jätmistel.

Abinõu
Reijo Külvi

Klienditeenindus ja projektijuhtimine

Klienditeenindus ja projektijuhtimine on valdkonnad, millega ma olen kokku puutunud klientide juures ja tänu sellele olen pidanud ennast nende teemadega kurssi viima. Olen õpitu põhjal teinud mõlema teema kohta videokoolitused – “Klienditeeninduse põhitõed” ja “Projektijuhtimise põhitõed.” Need kaks teemat on väga olulised, kui te soovite kliendile positiivset kogemust.

Abinõu
Reijo Külvi

Töötaja rahulolu

Meeskonna juhtimise vidokoolituse üks eesmärkidest on see, et töötajad saaks oma tööst rõõmu tunda ja läbi selle paranevad ka töötulemused. Kuna selle eest ei vastuta ainult juht, siis ma ka tegin videokoolituse “Hakka tööst rõõmu tundma.” See koolitus räägib, kuidas iga saab vastutada selle eest, et talle ta töö meeldiks.

Abinõu videokoolitused on nüüd esindatud ka Eesti suurimas koolituste andmebaasis – koolitused.ee.

Abinõu
Reijo Külvi