Teeninduskoolitus „Klienditeeninduse põhitõed“
Inimesed on igapäevaselt kliendi rollis. Minu isiklik kogemus ütleb, et tavaliselt teeninduse tase on väga tugevalt alla keskmise. Harva saab klienditeenindusega rahule jääda. Sellel põhjusel ma koostasin teeninduskoolituse „Klienditeeninduse põhitõed“
See probleem tuleneb sellest, et klienditeenindus on valdkond, mis on paljudele esimeseks töökohaks. Ma ei arva, et kõik need inimesed on halvad töötajad. Ma arvan, et nad on halvasti koolitatud töötajad. Tööandja peab vastutama selle eest, et iga töötaja oleks oma töö jaoks hästi välja koolitatud. Aga huvi olla oma töös hea, peaks tulema töötaja poolt.
Teeninduskoolitus „Klienditeeninduse põhitõed“ on mõeldud eelkõige algajatele, aga kordamine ei tee kunagi halba ka kogenud klienditeenindajale. Koolituses räägin klienditeeninduse põhitõdedest ja mõtestan lahti, miks ja mida peaks jälgima.
Minu teeninduskoolitust võiks vaadata iga inimene, kes selle valdkonnaga alustab ja pole varasemalt klienditeenindusega kokku puutunud. Ma usun, et kui te suudate selles videokoolituses mainitud punktidest kinni pidada, siis te olete väga hea klienditeenindaja.
„Klienditeeninduse põhitõed“ videokoolitust on võimalik saada täiesti TASUTA. Registreeruge kasutajaks ja te saate meilile automaatselt 24€ väärtuses sooduskoodi.
Abinõu videkoolitused
Reijo Külvi