Juhtimiskoolitus „Õpi hoolitsema meeskondade eest“
Juhtimiskoolitus „Õpi hoolitsema meeskondade eest“
Ma usun, et üks õigemaid põhjuseid mõne uue projektiga algust teha on siis, kui nähakse probleemi ja soovitakse seda lahendada. Seda proovin antud juhtimiskoolitusega teha ka mina – ise erinevatel koolitustel osaledes ja nende vahel valides olen tundnud, et koolitusvaldkonnas on palju puuduseid.
Koolitused on väga pikad
Noorena enda jaoks lugemise avastades vaatasin, et ma saaksin makstud summa eest võimalikult palju lehekülgi lugeda. Tänaseks maksaksin ma kindlasti ühe hea 100-leheküljelise raamatu eest rohkem, kui keskpärase 400-leheküljelise eest. Tihti vaadatakse sama ka koolitust valides – arvatakse, et mida rohkem tunde koolitus kestab, siis seda rohkem saab sealt ka teadmisi. Mina näen hoopis seda, et mida pikemaks on koolitus venitatud, seda rohkem see võtab minu väärtuslikku aega.
Ma olen selle juhtimiskoolituse proovinud kokku võtta nii lühikese ajaga, kui ma suudan. Tahan teile anda edasi kõik vajaliku selliselt, et ma kasutaksin võimalikult vähe teie aega. Seega ma pean enda koolituse suureks tugevuseks seda, et see on lühike.
Koolitus on rohkem kohustus, kui rõõm
Kui koolitus ei ole personaalne, siis koolituse läbiviija valib aja ja koha. Ehk siis klient peab planeerima oma aega vastavalt koolitusele. Kui koolituse aeg või koht ei sobi, siis ei saagi sellel osaleda.
Selle jaoks ma olengi enda juhtimiskoolituse teinud videokoolituseks ja jaganud eraldi teemadeks. Üks video on enamasti 2 kuni 5 minutit pikk. Selle võib vaadata läbi järjest või jälgida videote kaupa vabadel hetkedel. Selliselt saab klient koolitust planeerida oma tegemiste järgi.
Koolituse ajal märkmete tegemine võib olla keeruline
Minu jaoks isiklikult on see probleem. Kui ma kuulan, siis ma kuulan, kui teen märkmeid, siis ma teen märkmeid – üks on teise arvelt.
See on jälle põhjus, miks ma olen teinud videokoolituse. Kui klient selle ostab, siis see sisu jääb tema kasutusse. Seda saab vaadata nii mitu korda, kui soovitakse, eraldi teemasid saab meelde tuletada ja on võimalik tagasi kerida ning pausile panna. Kogu materjalile on ligipääs nutiseadme ja internetiühendusega.
Pole mingit garantiid
Kui inimene hakkab otsima juhtimiskoolitust, siis võimalusi on väga palju ja kõik ütlevad, et nende koolitus on just see, mida kõik vajavad. Enne ostu sooritamist on väga keeruline veenduda kvaliteedis.
Mina olen enda juhtimiskoolituse proovinud teha selliselt, et asi oleks võimalikult aus:
1. Enne ostu on võimalik tutvuda sissejuhatavate videotega.
2. Kõik teemad on nähtavad enne, kui sooritatakse ost.
3. Kui klient ei ole rahul, siis 30 päeva jooksul on võimalik raha tagasi küsida. Kui klient midagi ostab ja tunneb, et ta ei saanud oma raha eest piisavalt vastu, siis minu maailmas peaks klient alati raha tagasi saama.
Küsimusi saab küsida valel ajal
Tavaliselt on koolituse lõpus aeg küsimuste esitamiseks. Panen ennast korra kliendi saabastesse. Olles läbinud ühe juhtimiskoolituse, omandades sealt palju uusi teadmisi ja ainult nüüd on küsimuste küsimise aeg. Kui see teema on minu jaoks uus, siis ma veel ei tea, mis küsimused mul tekkida võivad. Peale koolitust ma lähen oma uusi teadmisi päriselus rakendama ja vot nüüd mul tekivad küsimused, kuna mul on enda kogemused.
Minu koolitust vaadates on iga video all väli, kuhu te saate esitada küsimusi. Kui te olete koolituse endale ostnud, siis küsimusi saate te küsida piiramatult ja see võimalus ei aegu.
Abinõu videkoolitused
Reijo Külvi